Witam
Mam problem ze silnikiem CDI Smart fortwo . Kupiłem samochód z uszkodzonym silnikiem CDI. Założyłem nowe pierścienie na tłokach , zawiozłem głowice do ze spawania i sprawdzenia szczelności , w głowicy wymieniono uszkodzone zawory jak pamiętam to dwa nowe zawory na drugim tłoku i dwie nowe prowadnice zaworów założone . Kupiłem nową uszczelkę pod głowice w serwisie , zawiozłem wtryski do sprawdzenia i są dobre . Skręciłem silnik i odpaliłem go a on zaczął dosłownie rzygać olejem przez kolektor wydechowy na trzecim tłoku . Kupiłem drugi silnik używany zamieniłem te silniki ale objawy są takie same na tym drugim silniku .
Proszę o pomoc ,sugestie morze ktoś z was coś takiego przerabiał.
Dzięki za podpowiedzi.
[/b]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Smart Fortwo ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.