Smart

ogłoszeniaceny używanychwiadomościforumlinkiopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Problem z instalacją późno się włącza CALIBER 1.8



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum SMART Forum Strona Główna -> ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - IV generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
esio23

Czytelnik



Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość / region): Opolskie
Posiadane auto: Dodge Caliber 1.8
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 06 Sty 2016, 18:00
Temat postu:

Problem z instalacją późno się włącza CALIBER 1.8


Witam was mam pytanie ile musicie ujechać aby się wam włączyła instalacja gazowa? Mi załącza się po przejechaniu ok 7-8 km. Posiadam instalacje firmy STAG 200 GO FAST ustawioną na załączenie się po osiągnięciu 25 st. C temperatury parownika. Nadmienie jeszcze że ogrzewania wnętrza czuć już po przejechaniu jakiś 500 m
Powrót do góry
mk0367

Auto Maniak



Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość / region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
Wysłany: Sro 06 Sty 2016, 23:38
Temat postu:

Re: Problem z instalacją późno się włącza CALIBER 1.8


esio23 napisał:
Witam was mam pytanie ile musicie ujechać aby się wam włączyła instalacja gazowa? Mi załącza się po przejechaniu ok 7-8 km. Posiadam instalacje firmy STAG 200 GO FAST ustawioną na załączenie się po osiągnięciu 25 st. C temperatury parownika. Nadmienie jeszcze że ogrzewania wnętrza czuć już po przejechaniu jakiś 500 m




Soorki że cytuję posta....łatwiej pisać na podstawie pytania,dlatego że podobne tematy wielokrotnie w różnych wątkach były poruszane i jest zapętlenie Wink Laughing

Kolego po pierwsze gaziarza za tylną część i niech sprawdza parametry ustawień i odczytuje je także w czasie jazdy.Jeśli faktycznie masz temperaturę ustawioną na 25,to na zimę-mrozy może być ciut za niska,zwiększ na 27.

Przyczyn może być kilka...
Nie prawidłowy montaż parownika,problem z dogrzewaniem z układu chłodzenia silnika.
Zapowietrzony parownik.
Wadliwy czujnik temperatury reduktora.
Źle dobrany w parametrach typ czujnika.
Wysoko ustawiona temperatura gazu(np. zamiast 0 plus 10)...poniżej której mimo temperatury parownika nie przełączy na gaz.
Parametry załączania lpg po osiągnięciu temperatury...tzn opóźnienia itp ale to raczej nie możliwe.
Problem z ciśnieniem gazu,czyli za niskie,parametr poniżej którego przełącza na gaz albo nie pozwala na załączenie...przyczyna reduktor,wielozawór,zawór,filtry,przewody....

Nie widzę instalacji ani programu więc moje podpowiedzi.

Po za tym dziwi mnie trochę fakt od czego są okoliczni gaziarze i dlaczego nie sprawdzą i nie skorygują mając dostęp do instalacji,auta w realu.... Confused

Pozdro Maciej
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum SMART Forum Strona Główna -> ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - IV generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - IV generacja


Smart

Fortwo

22 900

2012r.

39 339 km

wielkopolskie

Smart

Fortwo

8 900

2005r.

102 392 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2019 Created by idealneT and OM System